ღ fαιяу тαℓє ℓσνє ѕтσяу ღ
♦ FOLLOW
Navigations
Dear Diary
I. Me. Mine
Linkies
My Things
Tumblr
Facebook
Main Blog
Ask.Fm
Jeongmal Kamsahamnida
Awesome People's
안녕하세요

Park Min Chan - TwoFourYearsYoung - Seoul
Belong to many fandom
But marrying my one and only prince charming ♡

블루 버드

위시리스트


My Degree Transcript
Went to Makkah and Make Haj
Compaq Notebook
Samsung Galaxy Ace Duos
Domo-kun
In relationship with Jeon Jungkook
Travelling to Korea,Japan and Paris
Playing with snow
Job
Own Car
Own House
Laying on the field and look into sky+star


After almost 2 years. on Monday, March 18, 2013 @ 7:46 AM
Assalamualaikum,semua. Okay. Aku dah hampir 2 tahun 'kehilangan' blog ni selepas password dan email telah terpadam dalam memory otak aku. Tapi atas takdir Allah. Muncul semula aku dengan blog ni. Oleh sebab aku dah pun ada 2 blog lain. Satu blog mix-mix dan satu blog berkaitan something relate to literature. Blog ni aku tak ada idea nak kait kan dengan apa. Okay nvm, first of all aku nak edit semula blog ni. Dah macam semak gila dan nak edit semula ayat-ayat malay aku dalam post-post lepas yang macam tak matang guna short form. Lagi satu, blog kedua aku, (current blog yang aku selalu on) aku gunakan 'stage name' dari nama asal aku, Farhana Lee diikuti blog yang meletakkan hasil luahan hati aku yang tak seberapa tu menggunakan nickname dari nama asal aku iaitu Nur Lily Ana so blog ni kemungkinan besar aku guna nama ala-ala kpop aku yang aku dapat kat korean generator name tu (walaupun tak betul pun) iaitu Park Min Chan. Kemungkinan besar ea. Tak final decision lagi. Maaf atas kekurangan. HAHA. Macam ada fanbase nak cakap macam ni. Okay, see you soon. :)

0 comment(s)