ღ fαιяу тαℓє ℓσνє ѕтσяу ღ
♦ FOLLOW
Navigations
Dear Diary
I. Me. Mine
Linkies
My Things
Tumblr
Facebook
Main Blog
Ask.Fm
Jeongmal Kamsahamnida
Awesome People's
안녕하세요

Park Min Chan - TwoFourYearsYoung - Seoul
Belong to many fandom
But marrying my one and only prince charming ♡

블루 버드

위시리스트


My Degree Transcript
Went to Makkah and Make Haj
Compaq Notebook
Samsung Galaxy Ace Duos
Domo-kun
In relationship with Jeon Jungkook
Travelling to Korea,Japan and Paris
Playing with snow
Job
Own Car
Own House
Laying on the field and look into sky+star


|side of me| on Friday, October 29, 2010 @ 3:48 AM



Huh. Kadang-kadang aku rasa bosan sangat. Kadang-kadang sedih sangat. And ada time pulak aku rasa kosong. Kenapa eak? Thankz to aku punya super junior oppa’s. Gelagat diorang sedikit sebanyak dapat menghappykan aku walaupun Tak sepenuhnya emosi aku pulih, tapi tak lah emo macam orang sewel. Korang-korang yang tau update pasal jang geun suk, kim hyun joong, lee dong wok, bi rain and suju (speacially evil maknae, my prince kyu and my wookie oppa) dengan lain-lain lah. Sila roger-roger kat aku ye. Kadang-kadang aku pun tertinggal update pasal diorang. Hehe..

0 comment(s)