ღ fαιяу тαℓє ℓσνє ѕтσяу ღ
♦ FOLLOW
Navigations
Dear Diary
I. Me. Mine
Linkies
My Things
Tumblr
Facebook
Main Blog
Ask.Fm
Jeongmal Kamsahamnida
Awesome People's
안녕하세요

Park Min Chan - TwoFourYearsYoung - Seoul
Belong to many fandom
But marrying my one and only prince charming ♡

블루 버드

위시리스트


My Degree Transcript
Went to Makkah and Make Haj
Compaq Notebook
Samsung Galaxy Ace Duos
Domo-kun
In relationship with Jeon Jungkook
Travelling to Korea,Japan and Paris
Playing with snow
Job
Own Car
Own House
Laying on the field and look into sky+star


dari chenta ke persahabatan... |from love to friendship... on Friday, October 29, 2010 @ 5:28 AM



HarryMon~
*credit to my luvly niza*




Tahukah anda maksud saya dari chenta ke persahabatan itu?? Pening? Keliru? Atau, tidak pasti? Tidak mengapalah. Saya ni bukan suka untuk berbunga-bunga atau berkias-kias. Chewah~ Haha. Yang saya ertikan berkait chenta and persahabatan itu adalah, kerana chenta lah saye memulakan persahabatan. Pening lagi? Ok lah. Macam ni:




~Saya ialah peminat k-pop tegar terutama super junior (walaupun jarang update..hehe)

~Kira saye telah fall in love with some oppa kat super junior tu

~Dari atas dasar chenta itu, saye mencari sang penchenta di luar sana yang serupa dengan keadaan kechentaan

kritikal terhadap SuJu (super junior)

~Dengan mencari penchenta SuJu tegar seperti saya lah saya menjumpai sahabat-sahabat baru yang best (persahabatan started. Hihik..)




Dan disitu lah bermulanya persahabatan kami ber-8 yang lebih familiar jika di spesifikkan sebagai geng HarryMon. Walaupun umur kami xsemuanya sama, tapi rasa macam sebaya diatas kegilaan masing-masing.

Ops! Lupa pulak. Disini disertakan line's up HarryMon:





SaRanghaeyo Hyukkie |kak ila (cip)
Nur Ain 눌 아인 |ain
Emma Ahmad |kak emma
Hyukkie 사랑 |syafa
Hazeerah Muhamad |zeera
Lia Kyuhyunnie |kak lia
Nur ANiza Yaacob |niza
Nur Aqlili Farhana (백합) |kyuhna a.k.a lily (aku la tu...haha)




Entah bila saye akan dapat bertemu mereka ini semua kerana pada super show 3 akan datang, belum ketentuan saya akan dapat pergi ke sana (Adoyai. Aku nak pergi sangat-sangat. Mintak-mintak dapat la...) Walau apa pun, thanks god menemukan saya dengan beliau-beliau ini semua. Sekurang-kurangnya ada juga komuniti yang dapat melayan kegilaan terhadap korea! hope our relationship never end!! saranghaeyo unnie and chingu!!! 

2 comment(s)